Nov 5, 2014

Manfaat berhenti merokok

Banyaknya kempen Berhenti Merokok oleh Kerajaan Malaysia..Tetapi jumlah bilangan perokok tetap sama dan tidak berubah..

Ketagih rokok juga merupakan satu penyakit merbahaya yang boleh membawa maut..Walau kotak rokok sudah di hiasi dengan gambar penyakit yang merbahaya dan menakutkan,namun tiada kesan di hati mereka..walau harga rokok sudah naik berkali-kali pun, tetap juga beli dan hisap buat selamanya.

Nak buat macamana...dah ketagih katanya..tak hisap jadi rindu..angau..

BAHAYA kan??? Mengalahkan orang bercinta..

Alhamdulillah suami saya bebas dari rokok..Keluarga mertua pun kebanyakan tidak merokok..Jadi saya bebas dari masalah menyedut asap rokok yang sangat menyesakkan tu..


Manfaat Berhenti Merokok

Manfaat kesihatan baik selepas berhenti merokok


Cuba hayati poster di atas..banyakkan manfaat yang baik selepas berhenti merokok..Malah bagi yang sering batuk ,selsema dan keletihan pun insyaallah boleh hilang dan dapat kesihatan lebih baik..


Saya juga ada share mengenai supplemen yang bagus untuk mengurangkan menghisap rokok dan last sekali dapat berhenti kerana selepas mengambil supplemen tersebut,rokok menjadi terlalu pahit..Suplemen tersebut adalah VIVIX.

anda boleh baca sharing saya di sini


Jika anda berminat untuk hadiahkan vivix ini untuk suami,ayah atau ahli keluarga,bolehlah hubungi saya.

Konsultasi percuma untuk anda..

Saya doakan anda semua dan keluarga di berikan kesihatan baik..

Cegah lebih baik dari merawatkan..


Boleh hubungi saya seperti berikut:



No comments:

Post a Comment