Oct 1, 2014

Set terbaik untuk muka berminyak

Produk shaklee bukan menawarkan set dalaman sahaja malahan terdapat juga produk kecantikan luaran dari rangkaian set nutriwhite dan set enfussele.

Hari ini saya nak share mengenai set enfussele yang sesuai untuk kulit berminyak dan normal.

image

Yang best set enfussele ni bebas dari bahan kimia,free paraben,dan juga telah diuji kandungan bahannya..perkataan mudahnya selamatla untuk penggunaan setiap hari:-)

Saya sendiri telah mencuba set enfussele ni kerana muka saya jenis berminyak.setakat saya pakai ni memang terasa dah perubahan lepas 2 minggu penggunaan.Yang jelas tiada lagi kulit berminyak selepas bangun dari tidur!

Best woooo..

Jika anda juga mengalami masalah kulit yang sama dan masih mencari solution dan set sesuai,cubalah set enfussele ni..

Terdiri dari pembersih muka,toner dan juga pelembab..

Baunya pun harum,tidak pedih dan bebas dari kandungan merbahaya..

Jika anda berminat untuk dapatkan set ini boleh hubungi saya ya seperti berikut:

Suhaila Johar
Id 889806
Sms/whatsapp 016 3589018
Fb page:impianz shoppe

No comments:

Post a Comment