Sep 12, 2014

Penapis air terbaik - Water Pitcher shaklee

Pelbagai jenis lambakan penapis air di pasaran..Pelbagai jenama dan citarasa..Hari ni saya nak share penapis air terbaik yang boleh di bawa ke mana sahaja..Saya sekeluarga telah menggunakannya dan sangat berpuas hati..

Penapis air get clean water pitcher



Keistimewaan Penapis air Get Clean Water

1. Mudah alih  -  satu-satunya penapis yang tidak perlu sambungan kepada paip atau sumber elektrik.Mudah di angkut kemana sahaja.Balik kampung,camping,masuk hutan,bercuti dan sebagainya.

2. Mesra Pengguna - mempunyai sistem notifikasi berapa banyak dah kita guna dan bila perlu di tukar ganti

3. Mesra alamSistem penuras jug air ini terdiri daripada satu unit penuras sahaja, iaitu blok karbon isian semula yang pertama di dunia yang diperbuat daripada arang tempurung kelapa.
Blok karbon ini berfungsi mengurangkan timbunan sisa dan sangat tahan lasak. Ia memberi kesan yang baik terhadap alam sekitar.
4. Selamat - Ia mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf berkesan dalam mengurangkan plumbum dan benda asing lain oleh Persatuan Kualiti Air (WQA).
  • Disahkan berkesan mengurangkan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral air yang bermanfaat!
  • Disahkan berkesan mengurangkan klorin, oleh yang demikian ia dapat membantu mengurangkan ancaman kesihatan akibat bahan sampingan klorin!
  • Disahkan berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkemuka.
  • Jag air pertama yang dilengkapi sistem penapisan blok karbon isian semula
Kelebihan lain anda bakal dapat:
Pintar
  • Hanya beberapa sen bagi satu liter air
  • Warga Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya beberapa sen seliter, Get Clean® Water mampu memberikan air yang bersih dengan rasa yang lebih sedap. Ia juga dilengkapi meter pintar yang menunjukkan bilakah masanya anda patut menukar penapis. Tiada lagi ketidakpastian.
Berkuasa Tinggi
  • Lebih banyak air bersih pada setiap masa
  • Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) air daripada setiap blok penapis - dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama terkenal. Malah, jag ini berupaya mengurangkan bahan cemar dalam air yang boleh memudaratkan kesihatan anda.
Mesra Alam
  • Memelihara kesejahteraan alam sekitar
  • Get Clean® Water menggunakan jag air dengan sistem penapis blok karbon isian semula yang pertama di dunia. Langkah ini dapat membantu mengurangkan timbunan sampah. Malah, setiap penapis diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan mesra alam sekitar.



TESTIMONI Water Pitcher





1 set water pitcher ini berharga RM 460 SAHAJA..

nak harga lebih JIMAT? jom hubungi saya untuk pesanan atau sebarang pertanyaan berkenaan penapis ini..

Sangat rekomen untuk anda.Sangat mudah untuk mendapat air yang bersih!

Hubungi saya seperti berikut:




3 comments: