Sep 4, 2014

2nd Giveaway by Miminadam


Jom kita berkenalan dengan rakan baru dan join giveaway cik MiminAdam ni..Saya berminat dengan GA ni kerana nak menambah kenalan baru dan juga sangat berminat dengan hadiah di tawarkan..wow!!


Hadiahnya saya rasa sungguh unik dan sangat menarik kerana jika saya menang,saya bakal memenangi Name Card dan juga Logo trademark untuk blog saya.Bolehlah gantikan logo sedia ada yang dah lama tak bertukar ni:-)

Memang teringin lama dah nak ada Name card sendiri untuk business ni tapi masih belum buat sehingga hari ini..Ish3x..so kalau dapat menang hadiah ni kira sangat bestla dan memang akan saya kenang la GA ni..hehe

Hadiah :
Top Referal : 3 Box Name Card (300pcs) free design x 3 pemenang
1 box NameCard x 10 Pemenang
Logo treadmark blog x 5 Pemenang
Mars Jar Oreo x 5 Pemenang

Syarat :
1. Buat entry bertajuk 2nd Giveaway by Miminadam dan nyatakan kenapa sertai giveaway ini. 
2. Letak badge di entry 2nd giveaway by Miminadam
3. Follow blog Miminadam dan Dalizgrafix
4. Follow Instagram @Mimin_adam dan @dalizgrafix
Ha..jom join anda semua..

4 comments:

  1. terima kasih join ;) nanti mimin review lg

    ReplyDelete
  2. sama2:-)

    selamat berkenalan cik mimin..

    ReplyDelete
  3. blogwalking dari segmen yang sama.. jemput join G.A saya :)

    http://therylisanurulain.blogspot.com/2014/08/giveaway-merdeka-57-by-mawar-biru.html

    ReplyDelete
  4. singgh bw dr segmen yang same
    gud luck
    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/10/2nd-giveaway-by-miminadam.html

    ReplyDelete