Jul 4, 2014

Vita C shaklee untuk kulit lebih cerah dan melambatkan penuaan

Pelbagai lambakan vitamin C di pasaran..saya berminat untuk share tentang hot produk shaklee iaitu vita c plus sustained release yang sangat bagus untuk kesihatan.


kandungan vita c

1 biji vita c yang di ambil menyamai 7 biji buah oren yang berada di pasaran.


Apa itu sustained release?

Sustained release adalah pelepasan secara perlahan-lahan selama 5 jam dalam badan kita.Jadi vitamin c ini akan di gunakan setiap jam dan sekiranya berlebihan ia akan di angkut keluar melalui pembuangan air kecil.


KEBAIKAN VITA C PLUS SUSTAINED RELEASE


kebaikan vita c plus shaklee


  • Untuk kulit lebih cerah dan melambatkan penuaan,ambillah vitamin C setiap hari.Vitamin C mampu menyekat pembentukan pigmen yang menjadi penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki insomnia,stress dan keresahan
  • Mengekalkan kolestrol yang sihat , mengurangkan kolestrol dan tekanan darah,menghalang pendarahan dalaman,hidung berdarah
  • Jika anda sering mengalami gusi berdarah dan pemulihan cedera yang lambat sembuh,ambillah juga vitamin c ini setiap hari.
  • Merangsang pembentukan kolagen.Kolagen adalah sebatian asas otot,tisu,gusi,rangka dan tulang rawan.Oleh itu,ia mampu menghilangkan otot menjadi lembik.
  • Memerangi kanser - satu-satunya antioksida yang berkuasa,mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyeran sel-sel kita.


Jom dapatkan vitamin c ini hari ini.Pasti anda jatuh cinta dengannya..1 botol boleh bertahan sehingga 6 bulan lamanya - mengandungi 180 biji.Memang berbaloi sangat-sangat ye..

Tiada pewarna,perisa@ penggunaan bahan pengawet.

Berminat? boleh hubungi saya untuk order dan konsultasi makan secara percuma. Atau anda boleh beli sendiri dengan penggunaan debit kad/kad kredit di sini: Pembelian vitamin c







No comments:

Post a Comment