Jul 6, 2014

Susu badan mencurah-curah sepanjang berpuasa

Assalamualaikum..selamat pagibdan selamat meneruskan puasa ramadhan.semoga bulan ni kita sentiasa di beri kesihatan baik untuk beribadat lebih luar biasa dari bulan-bulan lain.

Dah seminggu kita berpuasa..camna ibu-ibu menyusu bayi sekalian?dapat berpuasa penuh?lesu,lembik atau kekal aktif bertenaga?

Saya nak share rahsia camna ibu-ibu boleh kekal bertenaga,cergas dan susu melimpah walau berpuasa?

Pengalaman saya sendiri mengambil suplemen Esp dan alfafa(set milk booster) sepanjang berpuasa.Alhamdulillah saya dapat maintain 13-15oz sehari ketika bekerja dan saya mampu menyusu sepanjang hari ketika hujung minggu!

Yang bestnya selain dari susu banyak,badan saya juga bertenaga.Saya boleh balik masak,solat terawikh,tadarus dan bangun semula seawal 4.30pagi..Alhamdulillah..

Esp juga membaiki sel-sel dalam badan menjadikan kulit makin cantik dan gebu.

malah parut jerawat pun makin pudar tau..semua ni bonus tanpa saya sedari..bestkan..

Alfafa pun sangat power..kecil2 cili padi tapi mujarab tau..bertindak sebagai kacip fatimah untuk wanita dah berkahwin,mengetatkan rahim selepas bersalin,merawat keletihan dan pelbagai lagi 1001 khasiat dengan alfafa ni..

Saya sangat rekemen kepada ibu-ibu untuk mencuba set ini..

Selain dari makan,esp dan alfafa juga boleh digunakan untuk masker sebelum tidur.best tau..

Vitamin2 ni bebas dari bahan pengawet,perisa @ bahan kimia

Jom ibu-ibu..tak rugi anda mencuba set ini..esp untuk kegunaan 2-3 bulan dan alfafa untuk penggunaan 5-6 bulan..berbaloi sangat..

Jom hubungi saya untuk konsultasi dan pesana ye

016 3589018 sue

No comments:

Post a Comment