Jul 13, 2014

bagaimana order sendiri shaklee menggunakan sistem online eSell?

Shaklee Malaysia melangkah dengan lebih maju untuk memudahkan para distributor dan juga pembeli untuk membeli barang-barang shaklee..

Terkini,shaklee memperkenalkan eSell yang dapat membantu pembeli membeli sendiri tanpa perlu SMS,wassap atau call pengedar shaklee..

Sangat senang dan mudah.. Hanya klik pada link berkaitan untuk order barang shaklee dan anda terus boleh membuat pembelian melalui sistem shaklee dengan syarat anda mempunyai debit atau kad kredit.

Anda hanya perlu mengikut langkah berikut untuk membuat pesanan vitamin atau produk yang anda berminat:

 1) klik pada link yang tertera klik di sini: Pembelian di sini @ pada butang Beli Sekarang seperti di  bawah





2) Kemudian,anda akan di bawa ke page link shaklee seperti di bawah.Hanya klik pada 'agree' dan klik butang 'Next'


 3) Seterusnya anda akan melihat senarai list produk yang berkaitan. Contohnya anda ingin membeli ostematrix,hanya perlu tick pada produk berkenaan sahaja.Kemudian,selepas dah confirm anda nak beli produk berkenaan,klik pada 'checkout'






 4) Seterusnya,anda perlu mengisi maklumat-maklumat diri seperti berikut :




5) Selepas selesai mengisi butiran diri,anda akan dapat melihat semula butiran yang telah di masukkan dan setelah berpuashati,klik butang 'proceed to payment'.




6) Seterusnya,masukkan butiran kad kredit atau kad debit anda seperti berikut. Pastikan anda mengisi maklumat di inginkan dengan tepat.Selepas selesai,klik butang 'confirm payment',Anda akan di maklumkan sama ada proses pembelian ini berjaya atau gagal.



Pembelian ini sangat mudah.Jika anda gagal,kemungkinan besar masalah dengan connection internet yang terlalu lambat dan juga masalah berkaitan kad bank anda sendiri.

Apapun,sekiranya anda mengalami masalah semasa membeli ini,anda boleh hubungi saya. 

Walaupun anda membeli sendiri di sistem ini,anda boleh hubungi saya untuk konsultasi cara makan secara percuma selepas pembelian ini berjaya di lakukan.

Suka ingin saya ingatkan,harga setiap produk ini adalah harga jualan yang telah di tetapkan oleh pihak shaklee. Sekiranya anda ingin memiliki produk atau vitamin dengan harga lebih murah dan jimat boleh register untuk keahlian dengan bayaran RM75 sahaja sekali seumur hidup.selepas itu,anda sudah boleh nikmati harga ahli dan berpeluang untuk mendapat cashback(bonus) semula hasil pembelian anda pada bulan berikutnya.

Sekiranya anda berminat untuk mendaftar keahlian ini boleh hubungi saya dan berikan maklumat berikut untuk saya daftar keahlian anda.Maklumat yang saya perlukan untuk daftar keahlian anda hanyalah (NAMA,ALAMAT SURAT-MENYURAT,NO IC,NO TEL,NAMA BANK DAN NO AKAUN BANK (RECOMMENDED MAYBANK).

Ok,jangan segan-segan hubungi saya seperti berikut sekiranya ada sebarang pertanyaan mengenai keahlian atau pembelian melalui eSell ini ya:

Sms/wassap 016 358 9018
FB page: Impianz Shoppe
sufiyah44@gmail.com







No comments:

Post a Comment