Jun 18, 2014

Susu meriah dengan gabungan Performance Drink dan ESP

Alhamdulillah,hari ini nak berkongsi pengalaman Puan Rohana yang menyusukan bayinya dapat menghasilkan susu seperti biasa ketika berpuasa.



Testimoni ESP dan PD

Haa..ibu menyusu jangan risau-risau k..Insyaallah jika niat kita baik,Allah akan mudahkan.Kuatkan semangat dan berdoalah sentiasa semoga semua dipermudahkan untuk penyusuan sepanjang berpuasa.

Ok,saya pun amat suggest set ini kepada anda sebab saya pun ambil dan minum ketika bersahur dan saya rasai sendiri perbezaannya.Alhamdulillah,di ofis saya dapat bekerja dengan baik dan dapat bertahan sehinggalah berbuka.Production susu pun sama seperti hari biasa.

Macam-macam resepi boleh cuba dengan set ini tau..Lepas ini,saya akan kongsikan resepi-resepi best yang boleh anda cuba k.

Ok,jika anda berminat dengan set ini,boleh hubungi saya seperti berikut.Insyaallah berbaloi untuk anda ibu menyusu semua




No comments:

Post a Comment